Kehityshankkeesta työkaluja kotieläintuotantotilojen työnantajakuvan kehittämiseen, rekrytointiin ja johtamiseen

25.04.2024 12:50

Avoin ja vastuullinen kotieläintuotanto – imago ja työvoima -kehityshankkeen puitteissa tuotettu Työvoimaa tiloille -paketti tarjoaa maatalousyrittäjille kattavan valikoiman työkaluja niin oman yrityksen kuin koko toimialan imagon kehittämiseen.

Vuosina 2021—2023 toteutetun hankkeen tavoitteena oli parantaa suomalaisen kotieläintuotannon kilpailukykyä ja kehitysmahdollisuuksia panostamalla alan imagon kehittämiseen ja siitä viestimiseen, avoimuuteen, työnantajamielikuvaan ja rekrytointiosaamiseen.

Hankkeen loppupaketin kirjallisissa materiaaleissa ja webinaaritallenteissa käsitellään muun muassa työnantajabrändin rakentamista, sosiaalisen median kanavavalintoja ja viestinnän suunnittelua, sekä sujuvaa rekrytointiprosessia ja perehdytystä.

Tutustu ja ota käyttöön kehityshankkeen materiaalit

Avoin ja vastuullinen kotieläintuotanto – imago ja työvoima -hankkeen toteutuksesta vastasivat Satafood Kehittämisyritys ry ja Maitoyrittäjät ry. Hankkeen päärahoittajina toimivat EU:n maaseuturahasto sekä Varsinais-Suomen, Satakunnan, Pirkanmaan, Etelä-Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan ELY-keskukset.

A-Tuottajat Oy oli mukana kehityshankkeessa yhdessä MTK:n, Töitä Suomesta Oy:n, Maaseudun Työnantajaliiton, HKScan Finland Oy:n ja Sikayrittäjät ry:n kanssa.

Lippu ja lause suomi PIENI.jpg

ELY_LA01_Logo___FI_B3___RGB.jpg